lelleking

Alla inlägg under april 2011

Av Palmqvist - 26 april 2011 17:54

Varit på fritds dom kom och hämtade mig halv 10 ungefär. vi åkte till tågmuseumet. Det var kul var med cissi. I morogn blire bad kul det med. Ja måste lägga mig tidgare i da var sjukt trött i da för j somna 2 och halv 9 gick ja upp. Puss!


Av Palmqvist - 25 april 2011 22:15

Hej länge sen ja skrev. Men ja ska bli bättre på att blogga i morgon blire fritds. Idah har ja varit med linda och herman. Det har varit jätte varmt i helgen... Skönt i morgon ska det regna.! Inte bra. Ska gå alla dar utom torsda. :D Men ja det blir kul iaf! :) Skriver när ja kommer hem ! Pusss

:-)

Av Palmqvist - 16 april 2011 10:56

Hej länge sen ja skrev nu. Ja ig år var ja på disco vårna skola hade disco i matseln. Kung. Men ja var där med cissi med feler sen så sov hon hoss mig. ;'). Hon är en blondin hoppas inte hon läsen min blogg.

Får då är ja död hon ska ju knulla med Soifa sejer hon! 'Puss

:)

Av Palmqvist - 5 april 2011 17:35

Varit i skolan som vanligt. Vi gjorde inte så mycket gjorde det vanliga, i morogn är det dansensdag slipper slöjden jippi! Men i dag åkte ja med kenneth till skolan, i en vit bil. Skulle åkt en gul med den var på lagninen så när vi slutar går ja ut och väntar då står det ingen vit utan två gula då var den gula tillbaka. Men den vita luktade gammla tanter i! :). Varit med jessica och cissi typ hela helgen i går var ja med Jessica hennes lilliebor fick magsjuka :/. Vi åkte på dans på kvällen för hennes lillasyster gry dansar hon ska dansa på dansens dag i morgon men för dagis. På fredag efter skolan följer ja med Jessica hem till hennes pappa, får se hennes lillasyster Mathilda som är 4 veckor eller nå! Guligt. Men nu ska jag inte skriva mer, hörs! Pöss

  

Av Palmqvist - 2 april 2011 20:58

sitter här med jessica har varit på stan med henne och cissi, kungh vi tittade på snygga killar vi knäppte till och med kort på några! vi är inte normala. Men i morgon då blir det jessica sen bio med cissi och hon vi ska fråga herman ochså! :D pöss

 www.jessanpuss.bloggplatsen.se   kikia gärna på hennes blogg! : D

<3

Presentation


Lelles Blogg!
mina val, mina ord.!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards