lelleking

Alla inlägg under mars 2011

Av Palmqvist - 31 mars 2011 16:21

Fortfrande sjuk eller påväg att bli frisk har ja haft 40 i feber, men i går hade ja 38,6 gick i dag på skolan, smart nä. Feber igen 38,5 nu. Blir nog hemma i morgon. Inte kul, men vi hade allsång sjöng pippi långstrummp sen en fattig bondräng, jag hade en gång en båt, lilla söta ponny! Kung träningskolan sjöng med, Lina titta på mig hela tiden. Satt med henne på väg hem och sjöng i bussen Anita sa att ja sjunger fint! :D Tack Anita. Cissi är bäst! :')


Av Palmqvist - 25 mars 2011 15:45

Hej jag har varit sjuk två dagar, nu. min bästa vänn cissi vart sjuk i dag. stackars hon och  mig. vill inte vara sjuk i helgen. :( . vill bli frisk nu, ikväll är det final i lets dance blir vell at se det ikväll med mamma. sitter och lyssnar på musik nu, roligt och soft, hejdå skrivwer i morgon! :) <3


Av Palmqvist - 18 mars 2011 18:31

Helg äntligen. veckan har gått fort. ska bli mer aktiv. skiter i listan. men kommentera mer.!!!! Jessica har fått en lillasyster. Grattis JESSICA.... Cissi och jag är i samma grupp nu. äntligen. vi har tjtat och allt. så blir det så. kung. var på bibblan i dag. gick dit. sen gick vi till skolan dom som skulle åka taxi kom på när ja var vid skolan fan. ja skulle ju till komun... fuck. aah, frågade kenneht som kör stan turen den här veckan om ja fick åka till krykan det fick ja. medans vi väntade så sprutade FILIP kill deo på mig tack.....! till veckan har ja kenneth och anita har stan turen.!   

Av Palmqvist - 8 mars 2011 12:22

Tråkigt är fortfarande sjuk hoppas jag blir frisk tills på fredag då sover jag hos Linda i forsa. Sjukt kul saknar henne jessica och cissi, dom är bäst. Saknar madde med. jag ska göra en lista som alla gör på sin blogg. Då blir det att jag blir mer aktiv och sånt. Kommentera gärna på min blogg.! Ha en trevlig dag.



Tjingeling!   

Av Palmqvist - 7 mars 2011 18:11

Rubriken säger det mästa... Jag är fortfarande sjuk, Inte kul lov presic jag vill bli frisk. Alla verktabletter är just nu mina bästa vänner :'). Skulle till Linnea kuratron i dag men det blev inställd. Sjukt ont i axeln har jag med, och hosta spyr för att jag hostar inge kul. Ska börja blogga mer nu ochså och bli mer aktiv att lägga ut bilder! :) Ha en trevlig kväll! <3

Av Palmqvist - 5 mars 2011 09:54

Grattis Maja i efterskott. Var hos Maja som fyllde 6 år i går! Fi åt tacos där sen åt vi fika och allt. Jag är fortfarande sjuk min hals dördar mig snart feber till och från. Nu är det lov ochså. Ska åka skdior och vara med Jessica, Cissi och Linda! Men först ska ja bli frisk vill inte vara sjuk på ett lov.! Jag mår sjukt bra, fast näe inte nu när jag är sjuk... Men skolan har vell varit så där varit på skolan i tisdag och då var det semmelloppet vi åkte skidor ja åkte med cissi tessan urban daniel och ingen mer. ramlade 2 gånger.! Aja skriver vell mer i kväll! Jag älskar min mamma sjukt mycket! <3 :)

Av Palmqvist - 2 mars 2011 12:28

Hejsan! Jag är sjuk. Åkte sklbuss till skolan, när ja kommer till skolan så springer ja till toan och typ ont imagen och yr. Trodde ja skulle spy. Dom ringer hem, och sejer att dom ska hämta mig, kommer hem feber ont i halsen och tjock i halsen. Jag vill inte vara sjulk saknar mina två bästa vänner cissi och jessica! Dom kan man prata om allt med! :D Cissi bvf! Jessica! bästa vän,! :)

Presentation


Lelles Blogg!
mina val, mina ord.!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards