lelleking

Alla inlägg under januari 2011

Av Palmqvist - 31 januari 2011 18:46

Ahh, måndag i dag vilket betydde, försa timmen friskvård, helgprat/kryss, rast, so, lunch, svenska/hk, gröngrupp hade hk, röd hade svenska jag är röd, sen hk/svenska, min grupp hade hk, fick baka scones. blä! sen vart det slut, på skolan väntade på taxin som kom tio över två, tio minuter sen. kom hem kvart i tre typ, satt vid datorn sen dess. kollade ni på solsidan i går då? kung det, asså jag älskar det programmet. i kväll ska jag packa för det är hede i morgon för hela västra skolan kul :) men nu orkar jag inte skriva något mer, . skriver i morgon.... Ha en bra kväll/dag i morgon! (:

Av Palmqvist - 29 januari 2011 18:58

Lyssnar på en bra låt blir ju alldeles kär i den! nu ska jag säga en grej jag är glad över att jag har världens bästa vän hon heter cecilia och går i min klass, världens sötaste åhh finaste, hon är den bästa jag har! tänkte bara säga att, hon är verkligen en kompis hon lyssnar på typ allt, åh ja hon är helt klart bäst! <3   CECILIA<3LOVISA=SANT<3

Av Palmqvist - 28 januari 2011 23:03

Ahh nu är det  helg, var på skolan som vanligt. första timmen matte, andra idrott, var inte med. så jag och anneli klassassistenten pratade typ. åhh allt, hon jag bårkade med i går! men det löst nu vi sak till  linnea på måndag och boka tid hon lärar ju följa med att visa mig vart det är haha!  i morgon är det lördag då ska jag vara borta sen på kvällen drar jag till forsa och r barnvakt hihi kul. sen blir väl det som vanligt.! Jo anneli har min mobil för hon fick den av mig när det var gympa medans jag gick på toa sen glömde både hon och jag det! haha! men jag får nog tillbaka den på måndag annars fr jag utbrott på henne! (;

Av Palmqvist - 27 januari 2011 15:33

Jag ger upp snart, jag orkar inte skitsnack bakom ryggen åhh allt. palla livet, uchh hatar det hät,. men jag ska kämpa. jag har ju några andra jag kan lita på hoppas jag, dom skriver finns men dom finns endå inte. vilken mening är dt!

Av Palmqvist - 24 januari 2011 16:19

Ahh tråkig dag, börja med friskvård gick håsa rundan, jobbig gick med filip åh snacka om allt. sen apass, tråkigt matte, sen lunch sen sen svenska sen hk, men jah villa inte gå på hkn sen prata lena med mig åh sen pratade vi med filip åhh då vart allt bra, för jag villa vara i hans grupp, för dt är jobbigt när man inte kan men an förklarar helt klart bäst, tror inte att annelie tycker om mig eller! men jag tycker nt om henne jag, heller så det för inte så mkt.! Skriver senare i kvll då slänger jag in en bild!!

Av Palmqvist - 23 januari 2011 12:43

Ah som ni ser så har madde gjort om min blogg, visst är hon snäll? ahh det är hon! går i samma klass som henne, åh vi skrattar åt allt typ.! aja är i hudik åh kommer nt hem, på hela dan. men det är inte illa ska äta mat hos majas mormor så bor på gräs maln. kung! aja ha det bra skirver väl när jag kommer hem eller i kväll!

Av Palmqvist - 19 januari 2011 15:37

lung dag  på skolan i dag . förtsa timmen svenska, andra sy slöjd, lunch efter lunch så hade jag bad, efter bad slöjd sen slut! :D . aja nu sitter jag med bloggen ska göra om den! eller inte i dag får se när jag gör om den! :D    gå in på medelenes blogg.    www.madeleneswing.bloggplatsen.se

Av Palmqvist - 18 januari 2011 15:04

aah rubriken säger allt.  jagåh cissi äger på att åka längd skidor helle hur? men iaf. så vart vi kissnödiga exakt samtidigt, så vi åka längd skidor till furelund. sen gick vi typ till höga lägenheterna ovanför sjukhuset. hävde på oss skidorna igen jo då ser vi irja! men hon märker inget.   åh jag är kung åh filip är drottning! :D aja . palla skriva mer hörs någon annan dag.    Cecilia <3 Lovisa!

Presentation


Lelles Blogg!
mina val, mina ord.!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards