lelleking

Alla inlägg under februari 2011

Av Palmqvist - 24 februari 2011 18:42

Tråkig dag. helg i morgon iaf. saknar vissa personer och min gammla klass lite gran, fast trivs mest på tingsbacken. bra klass bra kompisar och lärare. fast ah beror på vilket humör dom är på! men ja vet inte vad ja ska skriva om. men det är väl som vanligt förskyld ont i halsen och allt. men det är väl sånt man för ta det.! skriver i morgon"    :)  

Av Palmqvist - 14 februari 2011 16:44

Alla <3 dag i dag. varit sjuk hela helgen. och idag. feebr och förskyld inflenska kke. Aja tråkigt att bara ligga hemma. och vara sjuk men ska till skolan i morogn iaf.! får se om jag blir sjuk igen då. hoppas inte det. gympa i morgon skirdskor hatar skridskor. men aja gympa läraren skiter väl idet. ! ha hen bra kväll kke skrier ikväll!

Av Palmqvist - 8 februari 2011 16:06

har inte haft tid att skriva. skola och allt. men nu skriver jag helt vanlig dag, fast näe uraban var hemma med sitt barn. så vi hade bara anneli klassassistenten, men det gick det också. haha, men förutom det ska jag väl bara ta det lungt och chatta och titta på wallander film! (; trevlig dag

Presentation


Lelles Blogg!
mina val, mina ord.!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards